belinayinannesii sabah 8.30da uyanıyoruz 6,30gibi mama yediği için 3 saatten önce bişey vermyrm yemiyo zaten,yatakta konuşuyoruz sohbet ediyoruz,sonra 9 gbi aktivite halımızda yarım saat oynuyoruz,10gibi uyuyo,45 dkka fln sonra uyanıyo bu sefer yüz üstü duruyoruz kitap okuyoruz yine mama uyku fln akşama kadar böyleyiz😂