3 gündür çok huzursuz daha öncede zaten uslu bı bebek değildi ama yine uyuyup emiyor mamasını içiyordu 3 gündür bı değişti sürekli eli ağzında salya tükürmek gibi bişey akıyor ağzından bluzunu islatcak derecede az uz bişey değil yani uyumuyor uyusada 10 dakika 3 buçuk aylık herkes erken daha diyor ama belirtiler hep diş e çıkıyor acaba mi dedim sizin bebekleriniz ne zaman çıkardı dişlerini acaba veya ne olabilir bu huzursuzluğun sebebi?