Bebeğim üç ayşık geçen hafta ameliyat oldu öncesi damar yolu arandı baya canı yandı o günden sonra sürekli sıçramaya başladi ameliyat sonrası da uyku falan kalmadı gündüz asla uyumuyor ancak Memede uyuyor ve geceleri yanında ben yatarsam yatıyot napacam bilmiyorum bu sıçramaları nasıl geçecek çok korkuyorum