Plnk 9 aylıktı kızım hamile oldugumu öğrendim 17 ay var aralarında ilk başta zor oluyor hiç uyumadıgım günler bile oldu ama zamanla alışıyorsun düzene oturtuyorsun diger bebeğin de alışıyor başta yadırgadı kızım ama alıştı bazen kıskanıyor ama belli etmşyor ayrıca ben üzülüyorum kızıma haksızlık oluyor diye çünkü önceden hep ilgi ondaydı şimdi bölündü ve kızım biraz durgunlaştı gibi napalım büyüyünce unutacak diyorum