Merhaba hanımlar. 4 ay önce vajinal doğum yaptım. Lohusalıktan 25 gün sonra adet oldum. Sonra ki adet dönemleri kısalmaya başladı 15 ila 19 günde bir oluyorum. İdrar yaparkende arada küçük kan parçaları geldiğini farkettim. İlk doğumumda normaldi ama böyle olmamıştı. Bu durumu bilen yaşayan var mı ?