Ceycey001 Mama kan şekerini dengeliyor bebeğin bize de sütüm vardı ama mama vermemi söyledi doktor siz yine emzirin bol bol ama mama da verin bence kızım hastahanede 1 hafta kaldı çıkış yaptık 8 ile 2 gün sonra başka hastahaneye gittik 22.8 olmuş hemen mama başlatıldı sütümü de sağıp miktarına baktık 1 gece yattı orada sabaha düşmüştü eve geldiğimizde mama verdiğimizde uykulu hali daha iyi oluyordu. Doktorunuzu dinleyin derim bana da mama verme diyen çok oldu ama 2 günde 22.8 oldu siz siz olun dr’dan daha iyi kimse bilemez