Beyza3334 Merhaba arkadaşlar hamileyken göğüsten süt geldi bugünde biraz geldi neden böyle oldu ben anlayamadım
PatronBebek Beyza3334 kolostrumdur ismi. İlk süt demek. Hamilelik döneminde görülmesi gayet normaldir. 19. Haftada başlamıştı benimde
SCerenY Beyza3334 kolostrum geliyor göğüslerinizi uyarmadan süt toplayan kalkanlardan kullanıp onunla toplasanız o sütü ne güzel olur aslında. Bebeğiniz için en faydalı süt o 🥰
Mevamomss Beyza3334 dar sütyen giymeyin ve göğüslerinizi sıkmayın. Progesteron hormonu salgılayıp kasılmaya sebep olur. Vücut yavaş yavaş doğuma hazırlanıyor