busrasilra14 Kizlar merhaba. Sleepy ecologic kahverengi bi paketi var kullanan varmi? Ben natural kullaniyorum ogluma ama fark varmi arasinda
SetenayCo busrasilra14 İlk çıkan bio natural ayarında güzel bir ürün. Bio naturallerinşu anki yeni paketlerinin eskilerle alakası bile yok. 20li paketlerde 8 gr pamuk eksiltmişler. Şindi de o kaliteli bio naturelleri ecologic diye satıyorlar.
CizerBirAnne busrasilra14 kullandığım en iyi bez. Pişik de yapmıyor, sızdırma da yapmıyor, aşırı şişme yapmıyor.
busrasilra14 SetenayCo aa anladim. Ben bio natural hic kullanmadim ama extra kullanmıştim hic begenmemistim. O zaman ben kendi bildigimden sasmayim tesekur ederim 🌸🌸🌸
SetenayCo busrasilra14 Extrayı ben de hiç beğenmedim. Ama ecologic bio naturellerin ilk versiyonu gibi. Açıkçadı bio naturel çok iyi bir üründür😊
Bilgeninannesi111 Kahverengi paketi kullanıyorum çok memnunum, bana çok doğal geliyor. Pişik olmadık hiç
Alprslnemine Kullanıyorum çok memnunum. Başka bez kullandigimda gece sızdırıyordu. Ecologic gece altını degistirmesem bile hiç sizdirmiyor 😌