Benim bebegimde 4 aylık ve bu ay 100 gram almış sadece. Bazi problemlerim vardı üzülmüştüm beslenmeme de dikkat edemedim farkediyordum azaldığını ama sağip bakmak içimden gelmiyordu daha çok stres yapacağımı biliyordum. Dün dayanamadım sagdim neredeyse iki gogusten 20 cc bile gelmedi toplam.hafi dedim 2 saat önce emzirdim ondan yoktur stres yapma dedim. Bugün sabah uyanınca sagdim 4 saat emzirmemistim tek göğsümü 50 cc anca geldi gerçekten çok üzüldüm bide adetim ondan mı acaba az bu kadar yoksa üzüntüden mi gitti bilmiyorum