Taham canım benim oğlumda doğuştan hipospadiaslı ve bizimkisi biraz ileri derece. Biz ilk zamanlar çok sıkıntı yaşadık açıkçası. Doğduğundan bu zamana birçok doktora götürdük hepside en az 2 aşama ameliyatla düzelir dediler. Ve her doktor pipisinin ameliyata uygun olmadığını söyledi. Pipisinin ameliyata uygun olabilmesi için 3 kere hormon tedavisi gördük pipinin büyümesi için. En son yurtdısindan gelen bir kremle sorun çözüldü şükür. Oğlum şu anda 4,5 yaşında 2 kere ameliyat oldu gittiğimiz doktor bize 2 ameliyatla düzelir demisti en son ameliyatı 14 subatta oldu bizde seviniyoruz bitti diye taki ameliyat sonrası vizitte 3. Aşamada yapicaz diyene kadar. Delik bayağı aşağıda olduğu için direk uç kısma almak riskli açılma olabiliyormuş ve açılma olursa daha kötü oluyormus o yüzden yavrum 1 kere daha ameliyat olacak. Ameliyattan sonra 2 gece hastanede kaldık sondada ameliyattan 10 gün sonra çıkarıldı. Yaşı büyük olduğundan, aklı erdiğinden, belkide canının acıyacağını düşündüğünden 10 gün boyunca sürekli yattı sesini bile çıkarmadı. İleri derece olması sıkıntı anlayacağınız umarım sizinki hafiftir. Geçmiş olsun