Merhabalar,
Başlığı ne diye açacağımı bilemedim çünkü bebeğimde birçok anlamda değişiklik var ve size danışmak istedim.
Bebeğim tam 3 aylık ve 3 gün öncesine kadar düzenli uyur ve emerdi. Geceleri zaten 9-10 saat uyurdu. Arada emzirmek için uyandırırdım sadece. Gündüz de 3-4 saat uyurdu. 3 gündür aşırı aç olmasına rağmen memeyi reddediyor. Ayakta gezdirerek emiyor ancak. Bazen öyle de emmiyor hatta. Uykusu da aynı şekilde bozuldu. Gündüz uykusu zaten hiç yok. Çok uykusu olmasına rağmen uyumuyor ve sürekli huzursuz. Gece de sürekli acıkıyor. Atak dönemi böyle mi oluyor? Eğer atak dönemiyse ne kadar sürer? Deneyimli annelerden fikir rica edeceğim. Umarım kalıcı değildir.