Kızlar 21 aylık oğlum, mutfakta eline bardak aldı hayır dedim, bırak alsın diyebilirsiniz ama kırıyor kendine zarar verecek daha 2 3 gün önce 2 tane şey kırdı, kırınca toplamama da müsade etmiyor, süpürge açsam kendi yapmak istiyor ağlıyor, ben elinden aldım gene bir şeylere uzanmaya çalışıyor bende yüksek sesle hayır dedim, defalarca yüzüme vurdu. Çok üzüldüm ilk kez böyle bir şey yaptı. Ben kızdığım için bana öfkelendi ve öfkesini böyle gösterdi. Kızdığım derken de yüksek sesle hayır olmaz dedim, oğlum kızmaya alışkın değil. Sizce bu tutumumdan dolayı hırçın mı olur? Asla şimdiye kadar başkalarına olsun başka çocuklara bana böyle tutumu olmamıştı🥺