Merhaba kızım tam 4 aylık birkaç gündür huzursuzluğu vardı eli sürekli ağzında ve ağzından salya da akıtıyordu bu sabah biraz ateşi olduğunu fark ettim ölçtüm ve 37.8 çıktı azıcık calpol verdim şimdi etki etmesini bekliyorum acaba diş çıkardığı için olabilir mi bu ayda diş çıkaran bebekler var mı