Bahar47 goturdum bende 4,5 aylik bizim ataktan cikmamiza 1-2 gun var hersey normal cikti doktor tatlari algiliyo artik mamayi degistirip deneyelim olmazsa pazartesi idrar testi yapariz dedi ayrica ek gidaya baslayabilirsin dedi. Ben hipp combiotik kullaniyodum doktorun tavsiyesiyle bebelac gold aldik ve bizimki onu icti sanirim tadini begenmedi oteki mamanin bebek sutlaci aldim onuda yedi. Bence sizde mamayi degistirmeyi bi deneyin