Ve inanın bende anlam veremedim bu çocuk besinlerin tadını bu şekilde alamaz ki. ileride besinlerden mamayı öıkarsınca besin reddi yaşamaktan korkuyorum. Biberon yada ek gıda içerisinde farketmeksizin alıyor kızın mamayı ama bende ne şekilde ne vereceğini şaşırmış durumdayım süt ve yumurta diyetindeyiz.