bsrncndn Bebeğim aç ikisini de almıyor bebedor kaşıkla denedim çok geliyor mama kaşığı aldım onunla denedim boğazına kaçıyor hareketli olduğundan şırınga ile de besleyemiyorum ne yapacağımı şaşırdım artık böyle bi durumla karşılaşan var mı
Umay_bebek1 Maalesef bu aylarda oluyor benimki 3.ayin ortasında başladı 6.aya girdik hala devam Allah yardımcın olsun
bsrncndn Nnuuruuss hepsini yaptım hissediyor geri itiyor kendini ve ağlamaya başlıyor uykuda biberon içiyordu 3 gündür onu da reddediyor
Umay_bebek1 Bol sabır versin uyut öyle ver bide lansinoh aldım ben onu kabul etti biraz Chicco kullanıyordum oncesinde
bsrncndn Umay_bebek1 uykuda da hissediyor lansinoh kullanıyordum zaten 4 aydır chicconun da alıştırma bardağı ile denedim denemediğim şey kalmadı uykuda ayakta yatırarak hiçbiriyle olmuyor böyle nasıl büyüyecek bilmiyorum zaten gelişimi de geride
Umay_bebek1 bsrncndn uyutup veriyorum reflü yatağı var onu dizime koyuyorum sallayarak veriyorum uykusunda bazen iciyo bazen uyaniyo icmiyo
Lousalome Tam 5 ay meme reddiyle bogustum ben cozum bulamadim. Uyutarak,kosarak, aglayarak emzirdim bir sekilde 7 aylikken duzedi emiyor artik.
Umay_bebek1 Doktorunuza danışarak ta 4.5 aylıkken ek gıdaya başladık tahdimlara yoğurt verdim sebze hasladim verdim üç gün deneyerek az az
Umay_bebek1 Benimki meme hiç emmedi süt yok ama arada dneiuroun emer mi diye tadımız kaciyo inşallah bı gün emer çünkü hala damla damla süt geliyo