canım benim hic korkma. benim değerim de 6. hic yukari cikmaz ilaclar kullanirim fayda etmez. bu degerle ben iki kere normal dogurdum. sadece ilaclarini duzenli kullan dogurana kadar. demir ilaci cok önemli yükseltiyo. sadece her gittigin doktora kan degerinin düşük oldugunuu mutlaka söyle.dogumda da söyleki seni özel takip etsinler. benim doktorum cok takop etti beni cok korktu asiri kanamam olacak diye ödü koptu. kan vermediler bana cok istedim halbuki. ama sen mutlaka talep et