Sahrabalam Hiç çalışamadım 2019 mezunuyum lisans kitap yüzü açmadım 2022 KPSS den iptal olan sınav çok daha iyi gecmıştı ikinci ise kötüydü 62 aldım çalışmadan 62 alınıyorsa çalısırsam acaba 70 puanı görür müyüm yoksa pes mi etmeliyim
080922 Sahrabalam hayır canım niye pes ediyorsun evlenip atanan çocuklu atanan bir sürü kişi var onlarda hiç bi eksiğimiz yok ben kendimi öyle gaza getiriyorum
YSB Sahrabalam ben de o yollardan geçtim onun için sordum hangi bölüm vs. Ben hazırlanırken 70 puan bir şeye yetmiyordu. Size yetiyorsa ne mutlu. Lisans mezunu birinin 70 puan alması da zor değil zaten. Kolay gelsin. Her şey gönlünüzce olsun 🌸
Sahrabalam Elizuri Bn kendi bölümünden değil aslında denemek istediğim diğer memurluk alanları var bölümüm uluslararası ticaret ve lojistik
Arzu7439 Sahrabalam bende yavaştan matematik çalışıyorum. Ama bu sene girmicem. Seneye inşallah. Şu an bebeğim 7.5 aylık zor oluyo. Ama niye yapamayasınız. Yapanların videolarını izleyin gaza gelin. Hatta hedefi daha yükseltin. Fazla puan göz çıkarmaz. Ben iktisat mezunuyum.
Defnecik23 Sahrabalam 70 e şartlamayın hedef daha büyük olsun ki az alınca daha yaklaştım daha da yapabilirm motivasyonu olsun. Çünkü 70 le atanmak zor bi ihtimal hala
baykuskiz_ Sahrabalam heves kiran her zaman olur siz onlara niye bakiyorsunuz. Calistiktan sonra gayet alınabilecek bir puan
Sahrabalam YSB ben kendi bölümümden değil diğer düz alımlar için vs 70 den oluyor genelde evet zaten 70 yetersiz ama istediğim birkaç yere de taban puan 70 koyuluyor katiplik polislik vs hakkımızda hayırlısı olsun