Kızlar merhaba bebeğim iki buçuk aylık iken de boğaz enfeksiyonu olmuş antibiyotik kullandım geçti çok şükür tabi ki Allah başka bir hastalık vermesin ama neden oluyor şimdi yine olmuş geceleri uyuyordu ama şimdi uyumuyor beş aylık olduk çok şükür augumentin değilde başka bir antibiyotik verdi sabah akşam kulliyoruz önce ateş vardı çok şükür ateş geçti .ama geceleri kalkıyor yarım saatta bir saatte aç değil biliyorum emiyor bir saniye geri bikariyor yatiyor yatağa koyuyorum on dakika sonra kalkıyor yine boğaz agriyor galiba calpol verdim biraz doktora gittik zaten o da ver demişti verdim onsallah geçer kızlar ama neden öyle oluyor sordum doktora neden böyle oluyor salgın var dedi bu arada acile gittik çocuk acile gittik yaşayan var mı kızlar bu durumu