Efe36annesi senemmgncr izmir dikili bugün açıklandı çok şükür bize cıktı darısı evi olmayanlara çıksın inşallah rabbim hepinize nasip etsin
durununannesi18 Efe36annesi gözünüz aydın hayırlı olsun 🌸bize de dua edin. En çok ihtiyacı olana çıksın inşallah 🤲
Selveraytkn Efe36annesi hayırlı olsun bizede İzmir merkez çıktı 2+1 3+1 ne zaman çekilecek bir bilginiz var mı
Efe36annesi durununannesi18 tabi ederim inşallah size ve ihtiyacı olan tüm herkese çıkar rabbim büyük 🤲🏻😇
Efe36annesi Selveraytkn teşekkür ederim bi bilgim yok ben izmir dikilide oturuyorum bizim başvurduğumuz evde 2+1
Selveraytkn Efe36annesi başvururken mi seçiyoruz 2+1 3+1 bizim sadece e devlette asıl yazıyor ev tipi yazmiyor
Selveraytkn Efe36annesi 2+1 3+1 e devletten secilmiyor bütün illerin kura çekimi bittikten sonra 2+1 3+1 kurası çekilecek internette öyle yazıyor
Efe36annesi Selveraytkn tabi sizin dediginizde olabilir ama bizde ne yazıyorsa eşim ona tıklamış artık hayırlısı diyelim 😆😇