Merhabalar anneler 1 martta 3 yaş olduk ama tuvalet eğitimini tamamlayamadik hala bez kullanıyoruz. Ben tuvalete götürünce geliyor bazen inatlasiyor her sorduğum da çiş kaka yok. Diyor ama yapmis oluyor süreci tamamlayan var mı veya bizimle aynı durum da olan ne yapmalıyım bilmiyorum. Ve 5 aylık hamileyim süreci doğumdan önce tamamlamak istiyorum