Oğlum 14 aylık olacak. Ek gida geçişlerde 7,8 aylıktı sanırım, ipadla yedirmiştim 1 aya yakın. Sonra bakıyorum sürekli videoları değiştirmemi isteyip ellerini sallıyordu ve yemek de yemiyordu. Bir daha izletmedim. Önüne dikkatini çekecek mutfak gereçleri , oyuncakları vs koydum ve daha iyi yemeye başlamıştı çok şükür. bulaşık makinası ve çamaşır makina düğmeleri baya ilgisini çekiyor. Hatta çalıştıryor🤪. Böylece çok şükür yemek yeme problemimizi çözdük. Meğer tablet dikkatini dağıtyormuş😵💫