14 aylık oğlum var. En son 31 ocakta adet gördüm. Yani bugün döngünün 42. Günü. Normalde düzensiz oluyorum zaten ama bu kadar da gecikme olmamıştı. Kızlar deprem bölgesindeyiz. Bu süreçten çok etkilendik. Disarlarda kaldık yakın akrabalardan kayıplar verdik. Ve çok ağır grip oldum. Haliyle etkilendim regl gecikmesi yapmıştir diyorum ama ağzımda metalik bir tat var. Başka bir belirti yok. Eve de zaten geç geldik. İlk ilişkimiz 26 Şubat’ta oldu. Regl tarihine yakın diye onemsemedik prezervatif kullanmadan sadece geri çekilme ile ilişki yaşadık. Akşam eşimden test almasını istedim ama yine de buraya da yazmak istedim. İçim içimi yedi. Sizce olabilir mi