Prensesssannesiiii oğlumda da var. Sol gözünün üstünü ve iki kaşının ortasında, ensesinde. Şu an 7.5 aylık. Biraz biraz azalıyor gibi. Geçer diyolar. Bi sorun olmuyomuş. Tedavi edilecek bişey değilmiş. Somon lekeside diyolar adına. Anne karnındayken ordaki damarlar oluşurken ya üst üste geldiği ya da çok genişlediği için o şekilde oluyomuş. İnsanlarda bişey oldu sanıyor. Soruyolar hep.