Kir_papatyasiii GASTROTUSS baby şurup önerdi her beslenme sonrası 2,5 ml ver demişti kusmayı engelleyip kilo da aldırıyormuş sanırım beslenme düzene girince ama ben daha hiç vermedim
Oluk oluk kusup da kilo alımı olmasaydı zayıflasaydı o takdirde verecektim ama aşırı kusması yok eskiye nazaran baya da azaldı benim doktorum bunu önerdi
Sizde de reflü olabilir doktorunuza danışarak bu şurubu kullanın belki faydasını görürsünüz