Mehmetyagiz_ Kızlar bu ay adetim gecikti kan verdim negatif eğer hamile olsaydım bi aylık olacak bu da kanda çıkar diye düşünüyorum 4 gün gecikti bugün iyice stres oldum var mı böyle olan
Mehmetyagiz_ Damlasu23 benimde 4 oldu hala olmadım korkuyorum artık iyice paranoyak oldum kan verdim negatif acaba yanlış mı çıktı diye düşünmeye başladım
Mehmetyagiz_ Ee011 dört gözle bekliyorum olmayı benimde ilk defa böyle bişey başıma geldi korkuyorum da yaa hamileysem de kan sonucu yanlışsa diye
snyck @“MMehmett”#p24943151bu ay 7 gün gecikmeli oldum hormonlar herseyden etkilenebilir illa hamileliği gerek yok ilaç kullanırsınız stres olursunuz yada başka kandaki hormonal değişiklikler olabilir yani
2121-eliz Benimde bi hafta oluyo depremde korktum uxulduk ev stresi ilac kullandim ona yoruyorum bugun yine test alicm ins korttugum degildr
Mehmetyagiz_ 2121-eliz testte yaptım adet olmayı beklediğim gün onda da çıkmadı ilaçta kullanmadım sadece stres yaptım bi de göğüs uçlarım falan ağrıyo neden bilmiyorum
2121-eliz Mehmetyagiz_ Gebelik testinden yaptim 3 tane 5. Gunde ve 7. Gunde negatif cikti yarin sabah hastaneye gidicem bende acil de yaptirila biliyomu acaba