Oglunasikbiranne08 Tazeanne53 aynen cnm o yüzden gece değiştiriyorum mecbur bende. Ama değiştirmeyince taşıyor cidden . Bende sleepyden vazgeçmem. Çünkü hiç pişik olmadı bebeğim. Diğer bezleri de hiç denemedim açıkçası
Tazeanne53 Oglunasikbiranne08 gece değiştirince çok huysuzlanıyor ağlıyor benim bebeğim. İstemiyor yani. Ben de şansa bırakıyorum. Bir ara her gün sızıyordu şimdi daha iyi.