gozgozanne Kızlar merhabalar 💜 Park yatak almayı düşünüyorum Ahşap beşigimiz var ama.bebisim büyümeye başladıkça tehlikeli olmaya başladı Uygun fiyatlı kullanip memnun olduğunuz ürünleri yazabilir misiniZ🙏🙏🙏🛑
Cikolat gozgozanne elele markasını öneririm. Lucca modelini kullanıyoruz çok sağlam hopluyo zıplıyo içinde tık yok
Oaoa gozgozanne yoyko kullanıyoruz çok memnunum.4 yaşındaki oğlum üstünde her türlü akrobatik hareketleri yapıyor ona rağmen sapasağlam 😀
ipekannesi55 Kanz sleepyside kullanıyorum, ihtiyacımı karşılıyor bence. Şuan bebeğim küçük olduğu için anne yanı olarak kullanıyorum, ilerleyen dönemde kademesini düşürüp park yatağa çevireceğim.🥰