Merhaba, oğlumun dişleri çıktı ve emzirirken aşırı derecede ısırıyor ve kanatıyor, çalıştığım ve biberon reddinden dolayı sadece akşam verebiliyorum sütümü, ama çok acı çekiyorum sütten kesmekte istemiyorum, bebişim için ve yaralar için tavsiyeniz var mı?