Kuzusununannesi28 göz bölümüne gitmek yeterli ama eşimin gözleri çok sıkıntılı ameliyat falan olmuş hatta askerlikten muaf yani siz düşünün. Onun gittiği bi hastane var oraya götürmüştük. 1,5 aylıkken. 1,5 yaşına kadar muayene olmasına gerek yok dediler