asrinhatasi oglumuz01 presentil tablosuna bakabilirsiniz. Zaten 1yaş kontrolünde doktorunuz söyler iyi veya değil.
joyfulmom oglumuz01 kime göre neye göre 😊 Her çocuğun gelişimi farklıdır boy özellikle aile ile alakalı benim eşim uzun ben kisayim ama kızım eşime çekmiş boyu uzun normale göre. Kilosu da persentil tablosunda ortalama seviyede. Kızım 10 aylık boyu 80cm kilosu 9-10 arası
Miranbeyinmothersi oglumuz01 20 gün önce 1 yaş aşısına güttik oğlum 88 cm 13.250 ama çok iri bir bebek dedi doktor zaten kilolu doğmuştu, ama 9-11 arası iyi demişti doktoru
Dondurmalikahve Miranbeyinmothersi 88 cm 13.250 Yani maşallah evet kilosu var ama boyu çok uzun bir yaşında hiç 88 cm bebek duymadım
Miranbeyinmothersi Dondurmalikahve evet ben 178 eşimde 184 boyunda doğarkende 54 cmdi uzun bir bebekti
Poyrazin_annesii 1 yaş bebeklerın idral kilosu dogum kılosunun 3 katıdr. Bnm oglum 3500 dogdu. 1 yaş kontrolunde 10 kılo 300 gramdı. Hemşire kılosu normal dedı ama boyunu hatrlamıyrm. Daha dogrusu boyuna hc takılmadıgım ıcın hc bı kontrolde boyunu sormadm😊