Mirayhavvanur38 Arkadaşlar moda selvimden aldığınız ürünler istediğiniz gibi geldi mi kalitesi güzel mi merak ediyorum
Gamzelim123 Mirayhavvanur38 bende iki yıl önce Bi elbise aldım çokta güzel geldi tam bedenine göre gelmişti.
benaslindayohum Mirayhavvanur38 annem ordan alıyor bedenine uygun olarak çokta memnun güzel de duruyo
Prensesannesiii9 Mirayhavvanur38 bir kaç yıl önce bende abiye elbise almıştım gayet kaliteli ve güzeldi
Mirayhavvanur38 Çok teşekkür ederim hepinize 🌸 Tam bedeninizi seçince iyi oluyor mu üzerinize dar gelme ihtimalini düşünüyorum bedenimden büyük alırsam da üzerimde bol duruyor
Hilal_34 Aldığın kıyafete göre değişir kalitesi ve bedeni. Ben aldıklarının kimisinden memnun kaldım kimisini sevmedim. Aynı diğer sitelerde olabileceği gibi😊