23 gün önce doğum yaptım stresli bir lohusalık geçiriyorum kaynanam kaynatam burada kaynanamla kafamız hiç uymuyor çamaşır suyu sevdalısı bebeğin kaka lekelerini çamaşır suyu ile çitilesin makineye attı ben ilk zamanlar yatarken düşünün eski kafa Kadın tahammül edemiyorum eşim sırf yemek yapıyor diye göndermiyor kendi evimde misafir oldum çocuğuma bile konsantre olamıyorum gerginlikten eşimle de sürekli tartışıyoruz geçen gece çok kötü tartıştık resmen sinir krizi geçirdim ve dünden beri sütüm kesildi damla damla geliyor bebeğim sabaha kadar ağladı mama verdik artar mı tekrar😢 evde humana stil tee var malt içecek ve solgar vitamin var hepsini içtim dün başka öneriniz var mı