arkadaşımın iki yaşında bir kız çocuğu var ancak çocuk hiç konuşmuyor adıyla seslendiğimizde bakmıyor balık ve dönen şeyler ile çok ilgili , hiçbir uzvunu göstermiyor bilinçliyi yaptığı bir şey yok açıkçası otizm olabilir mi arkadaşıma demeye çekiniyorum biraz ters biri ama çok çok üzülüyorum yaşayan böyle tanık olan biri varsa otizm belirtileri mi bu durum ?