Pinkbery Gzmkaya cybex pallas kullanıyoruz.kavrama acısından cok iyi bebek hareket dahi edemiyor 😃 ama biraz sıkıyluyor icinde carpısma testinde oldukca başarılı cıkmış o sebeple tercih etmiştik https://www.operaistanbul.com/collections/cybex?gclid=CjwKCAjwxaXtBRBbEiwAPqPxcDb3GcIORB88DTuGZis6amn-5JCdT5rKb9xpPuZXhAyDF_2DWZZ8VRoCw5wQAvD_BwE
Gzmkaya Sweetmomy0 canım valla iyi olsunda 2 bine kadar çıkabilirim çünkü hergun anneme goturup getiricem hanı iyi birşey olsun istiyorumrahat etsin