Anneler kızım 4 ay 24 günlük, 1 haftadır Ocean Demir Takviyesi kullanıyorum, sabah kalkmadan son bir saat yanımda emerek uyuyor, kalkınca ilk uykusuna (kalktıktan 1,5 saat sonra) geçmeden kilosuna göre damla veriyorum. İlk uykusundan uyanınca emziriyorum ve gaz çıkardıktan bir süre sonra kusuyor. Takviyeden sonra başladı bu durum, onunla mı alakalı yoksa tesadüf mü anlamıyorum.zaten tadını hiç sevmedi zor yutuyor. Acaba midesini mi bulandırıyor başına gelen var mı? Bir adaptasyon sürecinden mi geçiyor bizde de öyle olur ya ilk zamanlar midemiz bulanır düzenli kullanınca geçer. Değiştirsem mi devam etsem mi kararsızım😕 Bestiron ile bunun arasında kalmıştım, bestiron daha mı iyi?