Hanımlar 20 lik dişim apse etti iki taraflı ağzımı açamıyorum kesinlikle iki gün bekledim 3gun doktara gittim antibiyotik verdi agumentin 1000 10aylik oğlum var emzirdim icin 24 saat arayla al dedi ama bugün ilaç kullanali 5 gün çekiyorum ölüyorum desem yeridir kulağıma başına vuruyor geceleri sabaha kadar uyku yok siz nasıl kurtuldunuz bu illetten ne olur yardım edin 😔