EnverinAnnesi Anne sütünü sağarak veriyorum, her seferinde ısıtırken su ısıtmak içine koymak derken bebeğim bu arada çok ağlıyor, biberon ısıtıcı kullanan var mı tavsiye eder misiniz?
Baloglm Onu bilmem ama biz bebegimize evde bulunan kucuk termoslara su ısıtıyorduk kiş ayinda olmasina ragmen 7 8 saat sicakligini koruyor 🤗