Bebeklerinizi devlete mi özele mi götürdünüz çoğunlukla? Ben mhrs den çocuk doktoru randevusu bulamadim, bu ay doğum ile beraber 20 bin masrafimiz oldu, bebegimiz allah korusun hastalansa vs nereye goturecegimi bilemiyorum. Devlette randevu yok gibi acilden goturmem lazim, saglik ocagi var mantikli gelen, yada özel… siz napiyorsunuz?