Kızlar kızım 20 günlük ve ağlamaktan duramıyor uykusu ağlamaktan yorulduğu için geliyor nolduğunu anlayamıyorum artık sürekli ağlama krizi var emerken bile durup ağlıyor birden normal mi değil mi bilmiyorum da artık strese girmekten korkuyorum ne yapabilirim böyle bir durum yaşayan var mı