gocebebirbayan kekememi olur dendi 😂😂😂😂 cahilliğe bakar mısın ya, hayatım kekemelikle alakası yok. Bal çok allerjen bir gıda oldugundan dolayı. Alerji halinde tepkimesi ağır olabiliyor. Bu yüzden ilk 1 sene doktorlar önermiyor. Bu kadar. Araştır biraz , ordan burdan ne kadar yanlış şeyler söylemişler.