Kasendem ayırmak mi oda ne 😔🤣 14 aylığız sürekli sebepsiz mız mız ağlama huzursuz yemek yemez uyumaz sinirlik tam iş yaparım gelir gider çamaşır makinesi düğmesine Başar kapatır süpürge yaparm gelir kapatr bir saatte yapacagm işi yapamıyorum şıkır oluyorum 😔😔😔😔 ben bu kadar tahammülsüz biri değildim noldu bilmiyorum sanırım yoruluyorum 😔
WC gitsem bile ağlıyor başka odaya gideyim tin Tin arkamda oyuncaklarla oynamaz sıkılır çabuk havalar yağmurlu dışarıya cikarmiyorum
Güzel olsa hergun parka markete hava almaya buda bana da oglumada iyi geliyor