Gizemnaz_ eşim tekstil fabrikasında yönetim bölümünde çalışıyor. Şirketi özel araç verdi onu kullanıyor geç gidip erken geliyor ama diğer personel servisle gidiyor. Servis dolaştığı için sabah 7 gibi çıkıyorlar akşam 6:30 mesai bitiyor 7:30 8:00 arası dönüyorlar. Yaz dönemi işi yoğun oluyor cumartesi günleri de çalışıyor kış dönemi haftasonu iki gün tatil. Tabi her iş yeri farklı çalışıyor canım. Başvuracağın yerden net bilgi alırsın