grkmediz 0 6 ay antikolik biberon önerisi olan var mı ? İndirimde diye nuk marka aldım ama parayı çöpe atmak istemiyorum , biraz daha fazla verip burda memnun kalınan ürün varsa onu almak isterim
EzgiFatihKerem grkmediz Dr browns kullandık chicco arkadaşıma meme reddi yaptı dr browns aldı daha sonra düzeldi
Aysegiray Philips avent anti kolik biberon kullandım içinde yeşil bir aparat var hem gaz yapmadı hemde anne göğsüne en yakın çekişli
grkmediz Hepiniz avent demişsiniz baktım 300tl 🫣 çocuk yaptıysak bunu da göze aldık demektir ama inşallah ben de fayda görürüm
Aysegiray grkmediz Hem meme hem mama gidiyorsanız memeyi bırakmasın istiyorsanız çok gaz sorununuz varsa gerçekten kolik çok ağlayan bir bebekse alınır ama diğer türlüyse farklı biberonlar da iş görür sonucta bebek bu gazlanıyorda ağlıyorda hepsi zamanla düzeliyor
Ysmndnz_ Oykum___123 içerisindeki yeşil hava aparatı varya onu tam oturtmama rağmen hafif sallıyorum mama karışsın diye bütün mamayı dışarıya kusuyor o yeşil aparattan kaldırdım kullanmadım
Oykum___123 Ysmndnz_ ben oturtmuyorum direk biberonun ıcıne koyuyorum emzik kısmıyla Kapagı çevirip igce sıkıyorum akıtmadı hıc yanı bılemedım şimdi belkı üretim kaynaklı bı sıkıntıdır
Moonlight_ grkmediz tomme tippe kullanıyorum altı aydır çok memnunum içinde ki çubuk sayesinde gazı önlüyor
Oykum___123 Moonlight_ ya ben onuda kullandım ama bıberon bi süre sonra acayip koku yaptı bıldıgınız plastık kokuyor ya
Moonlight_ Oykum___123 ben iki tane aldım hatta birisi antikolik diğeri normal ama koku yapmadı bende 🤷♀️