Benkeyfimkahyasi90 Kizlar Simdi bi Blogger da gordum un kavuruo tereyagda icine pekmezle birlikte bebegime veriyo ilkkez gordum sasirdim Un ne gibi faydasi olur ki 😨Hangi amacla verilir saskinim
Merveeemeeliss Benkeyfimkahyasi90 ben vermiyorum ama tok tutması açısından veriyorlar birde kilo aldırıyor sanırım
Badeninannesi1 Benkeyfimkahyasi90 niye verilmesin un da tahıl grubunda değil mi belki kilo alsın istiyordur valla kahvaltıda bişry yemeyen bi kızım var herşeyi denedim yok yemiyor yiyecek olsa bende yaparım
Merhaba05 Benkeyfimkahyasi90 ilk defa görüyorum bu kadını 2 milyon takipçisi var 😮 millet fotoğraf çektirmek için sıraya giriyor😮 vallahi şoktayım ne günlere kaldık.
Benkeyfimkahyasi90 Badeninannesi1 ne bilim daha kucucuk bebeklere un cok agir sindirim acisindan bide buyuklere bile beyaz und onerilmezken bilemedim yani
Sebusebu Benkeyfimkahyasi90 ilk ek gıdaya geçişte yulaf unu kullandım ben. Tatlı içinde keçiboynuzu unu kullanıyordum. Sonrasında daha rahat bıraktım. Suan 14 aylık herşeyi veriyorum. Ama öyle yağda un vs kavurmuyorum