Biz başından beri sütüm az olduğu için mama meme gidiyoruz . 3 aylık olduk 1 ayda 700 gr almış yani ilk 3 ay normalde 1 er kilo almalarını bekliyoruz demişti doktorlar . Sütümü arttırıyorum ama yine de takviye de alsam en dolu halinden 110 cc çıkıyor tekinden . ( en dolu hali sadece gece emzirdiğimde oluyor çünkü gün içinde sertleşmeden sürekli emziriyorum . Sabah emziriyorum öğlen uykusu 90cc mama akşama kadar yine emzirme oluyor sonra akşam 7 gibi 90cc mama ve gece 90 cc mama (gece mama ile güzel uykuya dalıyor .gece beslenmesi ise meme olarak devam ediyoruz 2 kez kalkıyor . Karışık olduysa hakkınızı helal edin 🥲🙏🏻 sormak istediğim mamayı arttırmam gerekiyor mu yine 1 kilo alamayınca moralim bozuldu mama +meme gitmemize rağmen . Siz mama meme giderken mama yı kaç cc ve kaç kez veriyorsunuz ben günde 3 kez 90cc yani 270 cc yapıyor . 🙏🏻 yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸