AyEmRa Arkadaşlar. Bebeğimin halasının düğünü var şu an 6 aylık. Düğünde 8 aylık olacak.oğluma Güzel şık bi takım almak istiyorum ama bulamadım trendyolda bile. Nerden alıyorsunuz acaba ?
tatlibiranneo AyEmRa hm takım diyince aklıma bu geldi ama lcw de çok güzel takımlar var onlarda çok güzel
AyEmRa Kubraoztrk teşekkür ederim tam istediğim şeyler varmış. Biraz pahalı ama artık yapacak bi şey yok. Sağolun