Zrrnyntr Kızlar çok hareketli bir oğlum var. Dün ben işteyken oğlum bakıcımızın telefonunu balkondan atmış. Tabii ki telefon kullanılmayacak halde. Kendisi vermiş eline. Sorum şu ben zaten ödemeyi kabul ettim ama tamamen benim mi ödemem lazım sizce? Onun da vermemesi gerekiyordu. Oynasın diye vermiş balkona çıkmışlar.
Moana Zrrnyntr bence vermemesi gerekiyordu. Oglunuz kaç aylık bilmiyorum ama bariz belli bir yaş aralığı var ki eline geçeni atıyor. Yarı yarıya karşılayın bence
Smnl Zrrnyntr çocuk atana kadar gözü niye üstünde değilmiş ki? Bilemeyeceğim ya herhalde 2. El alırdım alırsam da. Belki yeni telefon aldırmak icin yaptı , güvenemiyorum artık insanlara. Letgodan araştırın 2. Eli ne kadar bence o kadar bi para verin sıfır istiyorsa üstünü tamamlayıp alsın kendisi. Sonuçta onunki de kullanılmış bir telefondu
Taze_annecik Zrrnyntr Bakıcınız niye telefonunu veriyor ki telefonlardan uzak tutmaya çalışırken bir de çocuğa bakıyor ki huyunu suyunu biliyordur vermemesi gerekiyor.
Zrrnyntr Moana oğlum 29 aylık ve her şeyi aşağıya atıyordu defalarca yaşadık ve defalarca uyardım açma kapıyı diye. Bile bile telefon ekindeyken balkona çıkarmış. Tamamen karşılamamızı bekliyor
firemom vermemesi lazımdı, vererek böyle şeyleri göze almış oluyor. sonucta cocuk bu, yere de atar balkondan da atar. siz uyanık olun, bilerek yapmış bile olabilir, telefonu değişsin diye….
Zrrnyntr Taze_annecik işte benim kızdığım nokta bu defalarca uyardım verme diye. Hele de balkona asla çıkarma dedim
Menis123 Zrrnyntr tamamını karşılarsanız iyi niyeti suistimal de edebilir yarı yarıya olsun ders alsın o da çocuk bu yani atar kırar vermemesi lazım
Birgocmenkustuo Zrrnyntr bakicinizin telefonu vermemesi gerekirdi. Ama yinede zarari siz ödemelesiniz. Bence amortisman bedeli kesmeniz gerekir. Sıfır ürün değil sonuçta.
Elisam16 Aklımdaki soru ; gün içinde çocuğunuz dursun diye eline telefon mu veriyormuş acaba, birde yarı yarıya karşılanması gerekiyor bence eline veriyorsa risk almış demektir siz paranın bir kısmının verirsiniz ne almak istiyorsa onu alır.
Bebeliyizz Ne kadar kötü yorumlar bilerek vs yaptı diye yazılmış ? Ya bilerek vermediyse tahmin edemediyse boşluğuna denk geldiyse ? Çocuk bakmak o kadar zor ki çok huysuz ve zor bir kızım var. Pahalı bir telefon kullanıyorum ama bazen o kadar mecbur kalıyorum ki vermek için 2 dk oyalasın bari diyorum. Lütfen böyle empati kurmadan yorumlar yapmayın. biz çocuklarımızın her türlü hatasında arkalarında durmak zorundayız. Herkes kendi çocuğunun huyunu suyunu bilir. Bakıcınız da yalnız bırakmamalı balkonda çocuğunuzu ne olursa olsun bunun savunulacak hiçbir yanı yok. Ama telefonu oldu ki bir dalgınlıkla attı karşılamanız çok iyi olur.
Zrrnyntr Bebeliyizz haklısınız ben zaten eve gider gitmez dedim. Hata oğlumun karşılayacağız diye. Ama öncesinde de kadını defalarca uyardım asla çıkarma diye. Bile bile hava aldırmaya çıkarmış elinde telefonla
tatlibiranneo Bebeliyizz kesinlikle katılıyorum bir de kadın telefonu yeni almış yani bilerek neden versin ki bencede anne karışlamalı ve özellikle uyarmalı bakıcıyı bir daha vermemesi içim
elmaliturtam Zrrnyntr atan çocuğunuz tabi karşılamanız gerekiyor çocuk bu kaşla göz arasında yapmıştır hiç hoş olmaz yarı yarıya teklif etmek bu sizinde telinizde olabilirdi
93sinem93 Zrrnyntr bence siz karşılamalısınız . Kadının bilerek eline atsın diye verdiğini sanmıyorum Bir anlık boşluğuyla atmış olabilir cocugum hareketli diyorsunuz cünkü.
Zrrnyntr 93sinem93 evet ben çocuğumu biliyorum 2 buçuk yaşında. Ama defalarca başka şeyler de attı onun yanındayken ve asla balkona çıkarma diye uyardım kaç kere. Karşılayacağım elbet sadece bu kadar uyanıklığı moralimi bozdu. Yani veren sensin çıkaran sen. En azından bir kısmını karşılamasını beklerdim. Yoksa hata oğlumun ben farkındayım
93sinem93 Zrrnyntr balkona çıkarma dediğiniz halde çıkarıyorsa evet burda siz haklısınız uyarmanızı yapmışsınız bu durumda bakan kişide de hata oluştu şuan yani ben bu detayı atlamışım kusura bakmayın.
Bebeliyizz Zrrnyntr siz söylüyorsunuz zaten 2 aylık telefon diye 2 aylık telefon sıfır sayılır. Pili, ekranı sıfırdır. Böyle durumda gerçekten 2. El mi alınır ?
Rumeysaerva Zrrnyntr bakıcı çocuğunuza neden telefonunu bermiş vermeseymiş oda aymazmış çocuga güven mi olur hele birde balkonda bence bütün suç bakıcının vermeseymiş ama tabi böyle desekte benimde başıma gelse öderdim sanırım
CizerBirAnne Zrrnyntr aklımda iki soru; çocuğun eline niye telefonu vermiş ve çocuğun balkonda ne işi varmış telefonu atana kadar farketmeyecek şekilde. Yani telefonu attığına görmeyecek müdahale etmeyecek kadar balkonda gözetimsiz durması bana normal gelmedi. Bi arkadaş çok güzel izah etmiş yukarda, piyasaya bakın o telefonun ikinci el fiyatları neyse onu verin. Mantıklı çözüm bu, çünkü çocuk bu atar da kırar da, büyüklerin dikkat etmesi gerekiyor.
Zrrnyntr CizerBirAnne haklısınız. Ama saniyede bile atıyor biz bile yetişemiyoruz. Ben de önlem olarak kilitledim oğlum evdeyken asla açmam. Bunu da anlattım kadına bir senedir bakıyor huyunu suyunu biliyor. Bunu bile bile bir kısmını da ben karşılarım dememesi hata tamamen bizdeymiş gibi davranması sinirlendirdi. Yani iyi niyetim suistimal ediliyor gibi hissettim. Yoksa canı sağ olsun oğlumun para yerine gelir elbet. Oğluma bir şey olmasın. Çok doğru demişsiniz balkonda başka şeyler de olabilirdi. Yazmaya bile elim varmıyor.