grkmediz Benim gebelikten kalan hapım var baya bi. Emzirme dönemindeki haplarla içeriği aynı baktım çöpe gitmesin diye kullanmak istiyorum almak yerine. O şekilde kullanan var mı. İmom latte alacaktım ama bendeki ile aynı içeriği
acabahamilemiyim grkmediz ben hamilelikte kullandığım ve kalan ilaçlarımı doğumdan sonra kullandım saç dökülmem de olmadı çok şükür tavsiye ederim doktora da sordum o da kullanabilirsin dedi.