Pearl68 Spinal anesteziden sonra nörolojik bir komplikasyon gelilme ihtimali var.Ama sizin durumunuz bu mu bunu anlamak için mutlaka doktorunuza başvurmalısınız.Hastanenize gidip anestezi uzmanıyla görüşebilirsiniz.Kadın doğumla alakalı gibi gelmedi bana.Muhtemelen geçici bir durumdur.Ama uzarsa mutlaka doktora başvurun.İlk günler hafif bir bası hissi,uyuşma olabilir ama sürekli olmaması gerekir